07 June 2012

sadlife :-(


okay . aku nak start kan cerita aku about laki kat atas ni ^^ he's ever come to mylife even we have relationship just ONEDAY . why ? sbb nak kenal perangai masing masing dulu . yela baru kenal katakan . pastu terus couple . then , masing masing takenal sape sape . hm :/ act dye best ! time dye mintak couple omg . aku rasaaa nak gugup jantong aku . serious . sweet doo . speakinggg semua . hmm . bila dah couple tak mcm syaitoooon pulaa kiterang bak kata dia . mcm membe punn ade . aku kau babi sial kimak butoh sume adee . pastu bie bby syg lefffchiuu . haha . ni lahh baru firstime aku dpt lelaki sepentol die . serious . kdg kdg sakit hati gak ngan mamat tongek ni . tp sakit hati cmne punn , aku tetap syg dye . hmm , now kiterang teman tapi mesra jee . actually , dye tak tegur aku now :'( sedih bolee . apa sehh salah akuu . sbb gurauan smlm jee pun . benda biasa jee terus dye suro aku lupakan dia . ohmyy . whats wrong ? aku syg kau laa gila ! erggh . tapi takpelah . maybe tade jodoh kot . aku takesah pun . sbb even sehari , aku dah dpt kasih syg diaa . it's enough for me . huhu . oh lupa , nama dia ALIFF HAIKAL  kott . entah lah . aku pun taktahu sbb die sebut dlm calling calling jee . huhu . tapelah . aku harap kau dpt perempuan lagi bagus dari aku . yee aku tahu perangai kau sebenar mcm mana . aku bole terima kau seadanya , tapi kau dah fikir masak masak yg kau amek keputusan cengini , so aku akur jela . even hati terlukaaaaaaaa . ahh . dahhh . stop . aku malas nak bahas lagi benda ni . yg berlalu , biarlah berlalu . now kita buka BUKU BARU :) hey mrs Single is back <3