29 April 2012

im single back

hyeee . now aku nak postt pasal single . haha . mesti korangg pelikkan aku ni sekejap taken sekejap skandel sekejap single kan ? normal lahh tuu . haha , act aku pun taktahu why aku jadi mcm ni . bila org yg aku syg tinggalkan aku . so nak buat mcm mana ? redha jelaa . kalau bolehh aku nak jeee stay lama lama tahu ? tapi yelakan . takdaa jodoh . huhu . tahun ni aku dah ada 3 EX . first Syahmie , second Hazwan , third Azrul. tiga tiga ni aku pernah syg . tp skrgg dahh tak berapa dahh . huhu . now , aku nak mendiamkan diri . biarr benda tu dtg sendiri ^^ aku taknak fikir dulu . nak fikir psl exam exam exam . tp kalau org dah mintak , aku on jee . bukan on sebarang . tgk jugaa dye mcm mana . almaklum lahh aku ni memilih sikit* opsss . memey ahh . tipu sapa kate tak memilih . jenis aku sedap mata memandang . haha . takperlu lah nak handsome nak burok sgt . sesedang okay apeee . kan kan ? now , aku nak fokus pade SPM aku jelaa . SPM is important for my future . so , aku nak belaja betol betol . biaa parents proud with my suksessss ! HAHA . okay lahh . chow duluuu :D bye assalamualaikumm