28 November 2011

im taken back ♥

FARIS AZRI BIN ABDULLAH

ni new BF aku (: aku taken pade tarikh 29.NOVEMBER.2011 bersamaan dengan birthday bestfriend aku NEESYA KEMENTOT hehe. tadi lahh aku pergi jumpa dia. firstime jumpa. nerves berdebar bergegar menggigil semua ada. PERFECT ! plus plus nak terkemehh pun ada. haha. mane tak nya, baru firstime. even dia bawah umur aku 15, tp dia lebih tinggi and matang tahu ? so, aku tak rasa yang dia form3. mcm normal jea. jujur lah, aku tak pandai couple bawah umur. ntah mcm mana, aku boleh tercouple ngan dia. haha :D nvm. now aku dah bahagia ngan dia. aku syg dia sgt sgt. series ! lagipun dia ni mcm alim lahh. selalu tanya "dah sembahyang?
".
adoh adoh. bila aku ckp dia alim, dia mcm mrh. taknak ngaku. ckp saya tak alim lahhh. haha ! UNTUNGGGGGG arrrrr tak alim. pape jea lahh. haha. eh eh, aku ada take pic tadi ngan dia. nanti aku letak okay ? DONT WORRY (: btw, even aku duduk jauh ngan dia, 2013, we can still meet again. confirm byk perubahan. hmm. nextyear aku tak balek sbb aku SPM. ohnoo ! sebut pasal SPM, ntah lah. mcm tak caye jea next year aku SPM. mana tak nya. dulu school masih kecik kecik. now, dah tahap nak habis sekolah dah. haha. takpa. lepas SPM, enjoy puas-2 kan ? hehe. after spm, aku nak pergi sini. aku nak kerja && continue study. insyaallah lah. doakan aku dpt buat the best utk SPM nextyear okay ? hehe. nextyear, aku dah taknak maen-2 lagi dah. aku nak FOKUS ! FUCK SPM ! Fokus Untuk Capai Kejayaan. huhu. tudiaaaa. untung arr dpt fuck spm. haha !
btw, ni jela story aku for today. HOPE ENJOY ^^