23 November 2011

HELL-O.O' 22/11/2011 -kenduri (:

HELL-O.O
yeah. this is ME (: sorry lah. muka pelik _-_' lantak lahh. btw, ni pic semalam. 22/11/2011. time tu before nak gi kenduri kat PENGGERANG (: almaklum lahh, anak cikteh, anyz dapat 5A dlm UPSR. alhamdulillah. congrates ! hoho. so, aku pun berpakaian lahh baju kurung (: haha. wanita melayu terakhir la katakan. ah watever. now, aku nak cerita pasal aku jalan semalam. sumpah best ! aku tengok penggerang dah laen dah. makin maju kod. aku rasa nak pindah sana balik jer. mana tak nya, best kod. rasa kampung. btw, aku penah duduk kampung. hehe. kat penggerang tu la. tepi perumahan polis kiterang ade sekolah kebangsaan penggerang. depan rumah kiterang, ade sekolah agama penggerang. belakang sekolah agama penggerang, ada laut. pergh, best kan ? haha. aku rindu nak duduk sana. malam-2 best. duduk depan rumah carik angin. sekarang duduk bandar, macam dah takda apa-apa dah. sungguh membosankan. seriously, aku lebih suka duduk kampung, berbanding bandar (: haha, okay. close story pasal tu. now, aku nak cerita pasal aku pergi kota tinggi pulak ♥ utk pengetahuan korang, aku lahir kat KOTA TINGGI. now, kota tinggi pun dah laen. dah makin maju. semenjak aku pindah KUALA LUMPUR, aku tengok tempat lama semua dah maju. perghh. rasa mcm nak duduk sana balik jer. tapi apa boleh buat. rezeki takde lah katakan -,-' hee. then, aku sempat jugak pergi shopping kat kota tu. ala, shopping biasa jer. beli baju jer. dalah murah, cantik pulak tu. aku beli baju yg bercorak harimau bintang. dye singlet jer. tapi pakai dengan cardigen. kan cantek ? HAHA. aku sekarang ladies da. dah tak agas, dah tak maket. aku nak simple simple jer. malas aku nak agas bagai. aku dah besar, now berfikiran pun kenalah matang kan ? haha. next year dah spm, takkan perangai mcm budak kecik kod. ye tak ? haha. okok, close story pasal tu. now, kerja aku kat sini makannnnnnnn jer. sekarang aku dah gemok dah. aahh peduli hape. tahu tahu la, dah setaon aku tak teredah makan makanan kat sini. now, apa salahnya lau aku nak membesarkan perut aku yang sedang kempis ini ? HAHAHA ! alaa, diet tuh bila-bila masa pun boleh lahh. betol tak ? haha. mak aku cakap, tak bagus pun kurus ni. mcm ape tah. so, aku nak gemok la. taknak lah gemok. berisi and sesedang jer. ahh mcm tu lah :D huhu. now, aku single. aku sedang mencari-cari penggati si bat. aku nak cari org johor kl and kedah jela. sbb apa ? senang nak balik. mak aku yg ckp mcm tu. aku yek yek jela. haha. lau ambek yg sarawak, tak balik lah kau jawabnya. apuuu. itu mak aku ckp. tp aku rasa, betol jugak. habis spm, aku nak balik sini and kerja kat sini. huhu. takpa kan ? lagipun, aku rindu sangat dengan suasana kat sini. mana tak nya, hampir 3 tahun, aku tinggalkan semenanjung. huh. rindu tahap cipan youu. ah nvm la. setahun lagi jer. nanti aku balik jugak :D hehe. btw, even aku balik sini, aku takkan lupekan membe terbest aku ! neesya, ejump, raja, shapik aku syg dorang sgt-2. dorang dah mcm family aku dah. seriously lah ! lagipun dorang suma bestie aku kat dlm kelas. even aku tinggalkan dorang, but we can still contact rite ? hehe. okaylah. panjang bebeno story aku. n0w, aku nak undur diri. btw, thanks for the read. KCHOWCINCAU :D