07 April 2011

single back

yeah, im single now. nak tahu kenapa? lu pikir la sendirik! HAHA. kidding. btw, gni kesah dye. aku sebenanya, gila syg babeng ngn dye. tp, npe dye wat aku mcm ni? aku sanggup wat pape shj utk die. tp die? ade wat pape utk aku? TAKDEKAN! aku pun bukan org kaye nak topup slalu. tp dye? ade nak topup utk msj aku. ade? takdekan! dah abes keydit SENYAP terus! yg aku tgh pk mne nak cr duit nak topup spaye pat msj ngn dye. tu lah nme nye PENGORBANAN. ckp je syg cinte, haprak pun tkda. arytu bru je aku ckp pasal ni. ckp nak berubah. same je! sakit hati. las las, ini lah yg terjadi. baru je couple. dah mcm ni. tak sangkekan? ape boleh buat, mmg aku bkn utk die. aku sebenanye tak memilih rupe. tak memilih sume. tu sume tak penting. yg penting pengorbanan dye. kalau btl dye syg aku, dye tak wat cmni!! knp eh? aku korban mcm mcm utk die. tp die? slalu wat aku SEDIH! kdg kdg nak tunggu aku tego je. skg, aku da naek kple. lyn dye pun dah tak bpe. cmne prasaan dye ble aku wat cmnyh? MERANA LA SIAAAA. yah. pengajaran la tu. laen kali jgn wat aku cmnyh. elok elok aku oke ngn kau. kau lah punce sume. SELFISH! tahu hidup kau je. org laen? ade? and lagi 1, aku ni ade BF, mcm takde BF. aritu, adek aku ckp cmtu. so aku gtao la die, yg adek aku ckp cmtu. die leh GELAK. pehhhh. takde perasaan! SAYANG KE MCM TU BEDEBAH? haa? now, aku nak single. peduli dgn perasaan kau. aku mls nak kcw nak peduli nak sbok hal kau lg. aku tak memerlukan org mcm kau lg. YES! AKU JUJUR AKU SYG KAU. TP SEMENJAK KAU BUAT AKU CM NI, aku takde rase syg yg teramat sgt. skit jeee. skg, aku tatao. aku nak single. lau aku dah jmpe org yg btl btl syg aku, sumpah, aku takkan lepaskan org tu. btw, puas ati aku nak luah ni sume. hum :'( btw bat. TC OF URSELF OK. hope kitak dpt org more better dr mek.