09 April 2011

bunkers bat , YOU MY OWN FOREVER ♥


DOUGLAS

woii , assalamualaikum *ayat rudget! HAHA. kaooo adaa? sikdaa noakkk! haha, ngek. ape mimpi aku tibe dtg gila yg terlebih had. haha. ahh abaikan sahaja. btw, aku nak cer pasal MY BOYFIE ♥ . haha, nak tahu sape? alaa si douglas cute miut tiut liut yiut riut wiut giut hiut jiut piut niut fiut diut siut ciut viut xiut ziut. hahaha! pape tah. ahh lantak. aku syg die wehh. siyes. DIE HAK MILIK KEKAL AKU. faham? kalau tak fhm, sah bute huruf. haha. bende aa aku merepek. tah papa. haha. aku pun taktao aa apsal aku leh syg die. syes doe. *syg tahap dewa + langit* haha. syes aku ckp. aku ta tipu. die ckp perfect utk aku. dye sweet sgt *dlm msj jela. haha. tp kalau dpn dpn, pendiam mcm perempuan. aku je potpet potpet. dye diam je. haha. tp kan, ble die diam, confirm dye wat muke blur. SUMPA AKU SUKE TGK MUKE DYE BLUR! haha, mse arytu kan, aku jmpe dye kan, then, aku perhatikan muke dye betoi betoi. sampai lah muke blurr dye kuar. haha. cute eh! sukk aku tgk. hahaha. then then, aku ada bg present laa. present keychain couple punye. haha. baru firstyme jumpe trz ade present, untungg die. kan syg kan? haha *kenjit. lps tu, time nak balek, aku slm dye. ofkoz laa. hormat HUSBAND la katekan. hoho. lagipun, aku suke die pun semenjak chat ngn die dr mlm sampai pagi. bygkan, 1 mlm tak tido. ROCK! HAHA. kau ada? takdekann. so diam diam je kat sana. haha. then, keesokkan, asik chat je. las las, korang fhm fhm jela. PERFECT TWO :) HAHA. lgpun, time dating ngn die, sume memb aku nak kcw kiterang jln. sebok jee. hahahahahahhaa. *sorry geng kaban! kidding maa. haha. dala. aku pun taktao cite ape sebenanye. gasak jela. janji ada story about HIM ♥



mood : happy lappy with him (: