09 March 2011

yeyyyy!

tak lame lagi nak habis belajar jurus bebas. lagi 20 30 step jer. fuhhh! have freetime :') hoho. uhm, aku ada cerita about my ex. die now couple ngn BFF terapat rapat aku. but, aku tak kesah. yg aku sakit hati tahap langit die ckp aku ni PEMBULAK. padehal die taktao pape pun. die ckp aku nak pinda. act, mmg pun. tp yela, kite manusia hanya mmpu merancang jer. yg tentukan semua ALLAH kan? aku mmg nk skola betong. skolah VOKASIONAL. tp yela, keputusan aku teruk, so tak dpt la. datz why aku stay kpg nangka. tp, die bole sumpa aku SI*L. ptt tak? yahhhh ==' tp aku takesah punn. batak aku kesah la weii? sorry lahh. haha! kwn aku ckp aku JELES? omgggg. sorry der, wa tarak jeles sama lu lehh. haha *devil laugh*. aku takesah die nk couple ngn kwn aku. and aku pun tak mrh. sbb aku ta syg die da. syg pun sbgai ex jer. sume ex aku, aku syg doe! adohhhhh ==' haha. tp yg aku plik, mcm takde girl laen die nk usha. nape kwn aku bestfriend aku sndry tu die nk? nie yg sedang membingunkan kepala hotak aku. hum, btw aku mls nak ckp ape. biarlah dorang happy dgn life dorang. mls nak menyebok. yg penting, hubungan kwn tu. KAN KAN KAN? SYG KO MAS! HAHAHAHAHA :'))