05 March 2011

tak lame lg tanding.

huh. aku tkt la. sempat lg ke na training? :/ sumpp tkt, adohei. ya allah, mudahan aku dpt buad yg TERBEST! aminn. thn lps jurus bebas takde, taon nyh la dye mharapkan jurus bebas. heyy korang, jgn lupe doakan aku eh! :')
hey, aku nak cite psl exam. HAHA. exam mesti susa. nape tak pena nak senang eh? cubela soklan mcm tadika punye, konfem dpt 8A1. HAHA. td exm BM. mak aii. bole thn thp susa. tp susa ta susa, ttp kne buad jge kn? yahhhh ==' ske ati je wat. tp plg aku ske wat krangan bhn rangsangan. bb idea slalu msk. lau karangan surat rasmi ke bla bla bla, konfem glabah. sbb aku tak bpe nk terer dlm karangan tu. HAHA. tpkan, soklan plg susa, adelah soklan bine ayt. acct, soklan tu sng, coz bine ayt je. tp tade ayt yg aku nk wat utk soklan die. dala soklan susa. BLURRRRRRRRR -,-" adohhh! tahu soklan dye mcm mne? cmnie soklan die
1. aliran -
2. pengaliran -
3. perairan -
4. pengairan -
5. pengalir -
6. persisiran -
HAHA. susa kn? pch otk nk bine ayt kat atas tu. aku wat no 1, 3 dan 6 shj. yg lain tgl kosong. HAHA. 1, 3, 6 sng. tu yg dpt jwb. yg laen? tak susa? HAHA.
takpela. tawakal jela. lau btl tu nasib nasib. mudahan mudahan lulus sume. AMINNNNNNNN ~