24 March 2012

-.-

now aku dah clash dgn SYAHMI AKMAL . huuu . aku ajak dea jadi kawan now . act , aku ada sebab ajak dea jadi kawan . tp dea buat taek dgn aku ! aku dah bgs bgs clash dgn cara baek . masok arini dah 4 hari aku tak tegur dea . lantak dea laa . pandai pandai lahh dea hidup . act , even da clash , aku still text deaaa siap wish "congrates sbb dpt sejarah 53 :)" deaa reti plak nak reply . adlist wish lah TQ ke apee kee . nii satu haprak takdakk . pastu , dye bole suro si faz ckp BUTOH kat aku . sial sgt ayat kau kenapa ? apsal tak sound dpn dpn ! kalau betol kau jantan , hadap ah aku weh ! lepas tu , dye bole ckp LEBIH BAGUS AKU DGN YAN ! ehh syal nohh . aku dr haritu ckp pegi ah kat yan , kau yg tanak . nii ape plak ? kau ckp seolah olah aku ni tak bgs . sial lah ! semenjak aku dgr kau ckp cmtuu , aku terus accept HAZWANUDDIN to be my boyfie . act dye lg better dari kau ! utk pengetahuan kauu , aku menyesal kenal dgn kauu . kalau aku tahu perangai kau mcm ni , tak hingin aku nak couple dgn kauu . aku nak kwn dgn kau jeee supaya kte takde musoh MCM NI ! now , aku dah mls nak tahu pape psl kau . pandai-2 lah kau hidup . kubor kan masing masinggg :) CHOWLOBETTEEE !