06 November 2011

SINGLE MODE IS ON _-_'



aku start single pade 29/10/2011. tarikh nie baru single bebetol punye single. HA-HA-HA ! nak tahu why ? niy laa gua nak story mory. cite dye start hari sabtu pade tarikh tu, aku ngn bat first mmg dah break, then return after meet him. then, yg aku hairan, hari tu dye dah janji takkan break ngn aku. mlm tu aku ngz ngz tgk dye tak bape lyn aku. tup-tup dah ade BETINE laen ! ya bok kenja plerrrrrr. hufft. sakit hati gila babi siakkk. ape motif dye jln ngn aku lau dah tahu mlm tu dye akn tglkan aku cmtu jer. aa ? then, aku slhkan girl tu gakk. sbb ape ? sbb dye dah buat bat takde rse syg ngn aku. ni pun slh bat gak. sbb ape ? sbb dye ungkir JANJI ngn aku ! mcm siakkkk tahu ? aku ngz-2 sbb aku syg giler ngn kauu. kau bole buad status full ttg betine tu jer. kau igt aku ni ape ? wey, nak balas dendam agk-2 aa ! dala tapena jumpe, gatal bkn maen lg. maen lidah la apelaa. ta reti malu ke ape show off dpn org ? nmpk sgt kau ni mianggg kau tahu ta ? honestly, aku dah takde prasaan ngn kau langsong ! fhm-2 jer laa. lau aku dah takde perasaan, smpy bile-2 bnde tu never back again. kwn aku ckp kau dgn dye, tak kekal lme pun. aku gelak jer. then kak huda tibe-2 jd spy aku. aku taktao pape tibe dye ckp tak cntik mne pun perempuan tu. waniey cntik lg. senangnya dlm hati sbb kau dpt perempuan yg tak brape cntik dr aku. HAHAHHAHAHA ! see ? aku sudaa kuar tandokkkk maa. kau tayah nak sbok dgn hal aku lg. aku mkin lme mkin meluad. sbokk jer nak pkay bby bby. pakai laa nme laen ! kate nak lupekan aku. B-O-D-O-H ! then, sedar laa. dulu, kau down gileeeer ! budak byk takenal kau. smenjak couple ngn aku, bpe rmai kenal kau ? wey, dulu gamba kau posing tah pape jerr. bile aku aja kau cre gmba, sume ckp pic kau ruged. now ? pehhh, mcm babi sehh kau. bkn mcm lg, mmg kau babi pun. hahaha ! so, kau nak bngge la dgn pic kau yg ruged tu kat gerek baru kau ? euww, seda laa. tukang snap tukang edit AKU GAK ! so takpayah nak bangge sgt okay ? elehh, rmbut gerek baru kau rebond. kau nk tgk aku rebond ? wait aar. tak lme lg aku chow kod. lebih dr model aku nanti kau tahu ? HA-HA-HA ! jgn nak menyesal tgk aku makin cantik nti. +perasan kan ? well, sbb aku sakit hati gile-2, thats why aku ckp cmtu. HA-HA-HA ! dah dah. END story kte due. aku tanak contact kau lg. buang mase tenage dan karenn tahu ? CHOW ! see you at grave syggg :D