19 September 2011

10 September 2010 ♥





yerdehh . pic die je lebih kan ? sebenanye banyak lagi. tapi aku pilih yg ter-best lah ! HA-HA-HA. now aku nak cite about boy di atas <3 HANDSOME kan ? mestilahh. balak siape ? balak aku gakk. HA-HA-HA. aku sygggg die sgt-2 ketad-2 erad-2 mcm aku sygg mak bpk akuu ♥ hmm, aritu lame gak kiterang jalan. best kod. tp ade slekkk gak. aku ter-nangis dpn die. tp aku pandai cover. aku tanye cmnyh "tuk last kita temu ka ?". then dye jwb "mybe". mane aku tak nangis. erghhh, aku rindu die sgt-2. nak sgt-2 jumpe dye tiap-2 hari tahu ? TIAP-2 HARI ! cubelaa dye dokk dekat ngn rumah aku kan best. ni takkk, nak pegi tmpt die ambil mase 1jam tahu ? GILA JAOHH KAN ? tahu takpe. dye dok SJ. hm, nvm. adlist kite still can meet ryte ? ho-ho-ho. hmm, now aku tak lame lagii nak balik semenanjung, terpakse tinggalkan kwn aku NEESYA KEMENTOT EJUMP SECHEMENK RAJA SAFWAN & BUNKERS BAT aku kat sini. ya Allahh apsal aku niyy ? aku teringat psl raja terus nak nangis. rilex wanie rilex. ado-2. okay continue psl bat. kiterang jln berjam-2 gak. dr pukul 12.30 sampai 5.45pm. lame kan ? adat lame ta jumpe mcm tu laa. time tu plg sweeeeet sgt-2. senang ckp, aku rase kiterang pasangan paling BAHAGIA dlm parkson. siyez ! HA-HA-HA ! kiterang de record vid gak. wahh, gila jee. aku ckp aku syg batt oii. mcm tah papekann. HA-HA-HA ! lantak laa. then aku ade tumbuk dye tauu. SAKIT SIK BAT ? HA-HA-HA ! baru sloww jea aku tumbuk da pgg tgnn. cube aku buat kuad, gerenti tgn dye koma. cehh asa kuad la tek. puii ! HA-HA-HA 'kidding. okay-lahh. enough untill here. i hope we can meet again and more happy than that day :D ILoveMissYouSoFuckingDamnMuch , sayangggg ♥