15 July 2011

15/07/2011 CRAZY STORY

HAHA

mesti ketawa dulu :') wanna know why? gini cite die. time skola tadi sumpa best! PERANGAI MCM ANJENGG SUME :D haha. tadi, time rehat, si ejump ni start la die punye silatttt die punye bunga. haha! lwk sehh. aku pun join laa. gelak-2 sampai aku terbaring kat simen. HAHA. sumpa tak thn! lawak abesss laa. then, time tu, kiterang round-2 la parkson*SEKOLAH. haha! pas da round tu, kiterang pun nak balek kelas balek. time tu kiterang tgh naek tngga. then kbetolan ckgu mmg ade kat dpn. yg si ejump kubit burit aku. mane aku ta jerit! HAHA. then cikgu tu ckp "aphal kamu? kena rogol ka?". ilexxx sep cikgu ckp cmtu. HAHA, aku gelak-2 trz chow msk kelas. haha! aku ni mmg gila jerit. haha! sbb tu org gelar aku BEDOT SI BURUNG GAGAK. sbb aku lau jerit, serupa mcm sound burung gagak! HAHA. yg bedot tu, gelaran dari cikgu disiplin. spoting kan? HAHAH! gilaaaa la=='

dah best-2 tu, aku tibe gado ngn si eijal. mmg aku mrh gila tadi. TENGOK DIE PUN TAK! aku ckp, aku takkan dtg silat lagi!

menyirap je tgk muke die =='

dala perasan. konon bagus lah. perfect la. puik!

lantak kauu, aku taknak cite sal kau.

HAHA

yg ni best. sumpa lawak! time tu, waktu science, ofkoz laa pegi makmal kan? aku, nisa, wanz, shapiq, ejump mmg salu pegi sme. kterang adek bradek lam klas. mne kterang gi, mesti dorang ade. haha. then, time da dok lam makmal. tibe si ejump nak trkentut. aku pun ckp la "kentut jak kwu sia". haha, then die tak thn, die mntk kebenaran ngn cikgu danny. die ckp " cikgu, saya nk kuar kejap. nak kentut!". pehh, slumbe muke je ckp cmtu. mmg spoting abes. haha. aku takesah sgt, sbb die slalu kentut dpn aku. haha. yg plg lwkk time agame tadi. ustazzz membebel kat aku sbb aku nyanyi. then, si ejump gi blakang ustaz, joget-2! SUMPA LAWAK! aku tak thn doe. mmg gelak abes la! haha. then, ustaz pusing blakang tgk die joget, trz die coverline. die wat-2 tarik tgn. KONON SENAM LA TU. pehh, best doe! mmg sume palakkkk sama. gila-2. haha!

eh eh guys, korang tahu ta, kiterang nak jodohkan ejump dgn FYZAH BENGONG! haha. ejump salu cite psl fyzah. konfem ade hati en? haha. masing-2 ade pasangan.

neesya kementot <3 zul stowenkk

wanz chipmore <3 faradilla

ejump sechemenk <3 fyzah bengong

nyna <3 elthon

shapique <3 amy nomiey

waniey cikedizz <3 ?

HAHA

doang sume nk jodohkan aku ngn SOMEONE ni. smpai dorang ugut suro aku ckp I LOVE YOU dotdotdot. AKU AKAN GEREK NGN KWU.

aku tak brani nk ckp. so, dorang ugut ckp, "mun sik mdh, mek pdh an mijul suro pdh an nya". asthaaa. aku plek seh! ape kene mngena aku ngn si dia pun aku tatao. haha. yg ejump brani ckp cmtu. dye ckp I LOVE YOU FYZAH BENGONG. AKU AKAN GEREK NGN KWU. haha! sbb kterang single, tu kne ckp cmtu. lahanat punya adek abg! HAHAHA! haiya.

dalahh, enough. FULLSTOP. ada time aku story lagi okay?

BYEBYE




:D