22 February 2011

sejarah dlm hidupku. HAHA.

wow. haha! UPDATE BLOG TIME. ade crite baek punye yg ingin gua kongsi kad you all. hoho. tdikan, wktu seni kan, baris aku *taklah sume* kne diri kutip daun mati & lap tingkap sbb tak bwk strow jer. gile uh. ckgu tu, bole ktawe ktawe kat ats. dgn sng atinya. adoiyai. haha. takpe, sku bangge sbb telah mncipta sejarah menjadi CLEANER SEKOLAH. haha. korang tahu spe yg tergolong dlm golongan tu? aku, masz, nisa, ejump, shapiq, nyna, atikah, wan. haha! bdk bdk sume glak tgk kiterang. eh eh! bkn tu saje tao yg kte org kne wat. kterang siap kne adiah rotan lagi. bangge an? HAHA. mne tak kne rotan. memekak je kad bwh tu. haha. lwk lwk. tp best. tp ade juge tak best. aku sakit ati dgn bdk klas 4G. ade ke ptut jerit kuat kuat ckp CIK ASA? heyyy heyyy, lau aku tahu, mmg kne dak tu. dala klas plg bengong, ade ati nk ejek org. sdr uh skit kau tu spe! dumn hate kau cibunnnn! haha! word baru ==". rock jga eh word CIBUNNN \m/ haha. da uh! tu je yg aku na cite. bg korang, small bisnes. tp bg kterang BIGFOOT BISNES! slm. haha.