28 January 2011

sorry to HER


aku sekarang mau jadi matang, taknak lah gado gado hal cmtu. hehe. btw, sory to SITI NOR ANISA HUSNA coz die fhm aku. act, aku takde niat nak kutok die dr blakang. cume aku sakit hati jer. well, sume manusia ade perasaan & hati kan? aku taknak lah org yg aku syg tak tego aku. mcm dipinggirkan plak. tak kesah la mane mane kwn yg aku dah anggap terbest. aku nie sensitif skit. haha, nmpk je kuat, p aku manusia lemah. aku tak bole kene mcm ni. mmg sensitif. cpt menangis, haha. tp takpela. aku akn try to be a good friends for her, and all my class & who i know. hehe. korang tahu? why aku syg sgt kwn aku? first, sbb org tu setie kwn. mse first know about her, diela yg salu tlg aku supaya tak gado ngn dayah. lastly, aku jadi more better ngn dayah. thx syg, without you, konfem smpai skg gado. aku kenang jase jase die. aku ade probs, die tlg. sbb tu aku syg die. & aku nak die anggap aku terbest! act, tula setia kwn kan? haha. perasan* tp takpe. aku skg, da oke dgn die. da taknak gado lg. lgpun, aku dah besaaw. da 16 tahun. mesti kene fikir scare matang. huhu. btw, sorryyy many many many if im wrong :D