23 December 2010

result pmr cukup-cukup makan jer.

alhamdulillah. bersyukur kepada ALLAH S.W.T sbb tidak memberikan kegagalan kepadaku. huh. even aku tak dpt yg terbaek, tp aku tetap bersyukur. adlist takde yg gagal kalau nak dibandingkan tried pmr ari tu. so, aku bangge jela dgn ape yg aku perolehi skrg ni. nak menangis pun takde gune jugak. bende da jadi. terima jela kenyataan. bak kata bapak aku " kalau nak nangis, sebelum PMR lg. ni da lepas. takde guna da. nangis la sampai kuar air mata darah, result tetap mcm tu gak". btl gak kate pepatah org tua " bersesal dahulu pendapatan, bersesal kemudian tiada guna", nth btl ke tak ayt tu. haha, ikut sedap mulut jer nak wat pepatah. haha, watever la. sekarang ni, aku ade 1 lagi exam yg terbesar menanti aku. tu la satu satunya exam yg paling penting dan utk mase dpn kita. iaitu Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yg bakal menjelma pada tahun 2012. haha. takpe. maseh ade harapan utk berjaya. kalau gagal sekali, tak bermakna gagal selamanya. betol tak? so, kita hanya berusaha dan berdoa agar mendapat yg lebih baek dr sebelum. lau gagal gak, berserah jela. dah takdir. ape bole buat. tol tak? hoho. aku membebel jer dr tadi. hm, oke continue psl result aku. korang nak tahu bapa aku dpt? huh. bak kate siti BIARLAHHH RAHSIAAAAAA. hoho. bukannya apa. tak penting pun nak tahu. if korang nak tahu, aku dpt apa? dpt malu adelah. haha! tade la. kidding je. tp memandangkan aku lulus sume subj, konfem bapak aku sumbatkan aku dlm teknik. cayela! haha. abislah, aku dipenjarakan di SM VOKASIONAL BETONG. maybe la. lau tak pun, mungkin teknik kat semenanjung. ahh! dah. tayah pikir. yg aku tgah pikir, ape yg akn jadi pde tahun 2011 nanti. study hard? relax? ahhhhhhh. pening! takde mase nak enjoy. kene study jer. form4 ni kene bwk sampai form5 tau. nanti bile da study, tadela aku gelabah mcm PMR. form2 relax. form3 relax. last minutes mcm nak pecah pale tgk buku sampai pagi bute. haha! dala. aku hrp agar, exam kali ni membawa perubahan kpd ku. aminnnn :D