27 December 2010

i'm frustrated!

GADISBINGUNG!

aku fade-up tol la! teringin seh nak dok hostel! tp tak berjaya. huh. syarat syarat dia sume aku ade. ape yg kureng pun nta la. ah! biala. hm. sob :'( due due abg aku da merase dok hostel. sume ckp best. so aku pun nak merase gak. tp apekan daye. eish! fade-up fade-up. saba jela. now aku kene buat rayuan gak sampai dpt! INSYALLAH :D saba wanie, maybe nanti kau dpt gak. tol tk? honestly aku ckp, kazen aku sorang ni, nak kate pandai, aku lg oke. tp mcm mne die leh dpt teknik? tu yg aku gile bingung skg nyh. ape yg dye bomoh pun aku tatao. adoyai. dia ckp, sbb dia buat awl borang kemasukkan tu. datz why die dpt. maybe aku late kod. aiseyh! lau aku tahu dia nak mcm tu, mlm abis PMR gak aku da wat rayuan. tahu? aiyo. sekarang ni aku tengah pikir yg aku :

  • nak sekolah kat semenanjung.
  • nak sekolah teknik sbb nak dok HOSTEL jer.
  • subjek ape yg aku nak pilih utk NEXT YEAR.

ya ALLAH, apela yg aku nak wat skrg ni. peningggg seh pikir bende ni sume. aiyo. hey guys! tlg la aku. aku tenga blur nie tatao nak buad ape. siyes!