28 December 2010

beli baju sekolah :D

sebelum memulakan sesi cerita aku bertajuk "beli baju sekolah", aku akn ketawa dulu. HAHA! oke, smlm aku mcm biase la, siap siap nak pegi giant coz nak beli baju skolah la katekan. hoho, tyme tu naseb org skit. hehe, tyme tu kan, adek aku sume pegi try & ukur baju la. almaklum tak lme lg kan nak skolah. so, bpk aku gi teman dorang pakai baju kad tmpt pakaian tu. sblm tu bpk aku pesan " wanie, kau cri jela baju dlu. abh nak temankan dorang ni. ". aku pun jwb la " okey! ". so, kebetolan ade 2 org mamat kad tmpt baju skolah yg aku cri. ala, sume kedai ade pembantu die kan. so, tibe je mamat tu dtg n tanye " you nak baju saiz ape? eh you dok mne huh? klau boleh, boleh tak i nak number you? ". aku pun jwb la " i dok s'wak. i kad jhr pun sbb dok uma kazen. almaklum, kan cuty. hehe". so, die lyn jela aku. tk abis abis mntk numb aku. aku segan dok nak bg. so aku pun terlepas ckp mcm ni " kan fb ade, add la! ". trus aku tutup mulut. bapek uhh. mcm mne bole terlepas ckp. ngek tol. so kwn dye lg sorang tanye la, "a'a eh. kau ni bengap ah. asl tak mntk fb die". aku pun senyum jela. pdehal da majal. haha. then, dye tnye nme ape lam fb. aku pun bgtao ah. memandai jek uh dorang cr. then dorang tnye lg bile nk dtg jb balek. so aku jwb la next yer ujung taon. bapek gile lame siak. haha! dorang nyh asik tnye je. well, mmg aku ni tmpt kaunter pertanyaan kod. haha! so, tyme tu bpk aku suwo beli spend, col! & singlet. haha! aku pun tercari cari la yg cute cute punye. dorang tgk je aku. majal seh! aku pun maen bantai jek amek. hahaha. so last, aku pun balek. tp kn, best la ngn dorang, spoting! aku da byk da jmpe org tak knl spoting ngn aku. sume muke mcm umur umur aku. haha. well, aku nk ramai kwn. tp kan, jumpe, ckp ckp, last jumpe HARITU JUGAK! so, mcm tu jela aku. dorang mntk numbe, harapan aku nak bg. haha. so haritu feztyme jumpe, arytu gak las jumpe. mcm tu jer. haha! ala, aku hrp, one day paat jumpe org yg aku knl dlu dlu tu. amin! :D